Плавання – як загартувальний засіб дітей дошкільного віку.
Вода - джерело життя. Вона благотворно впливає на нервову систему, знімає втому, оживляє організм. А коли бачиш у басейні задоволені обличчя малюків, то розумієш що вода, плавання діють ще й як потужний психічний фактор.
Загартування – це систематичний, поступовий та комплексний процес впливу на організм. Саме воно формує механізми, завдяки яким організм дитини стає стійким до впливу зовнішніх умов.
Систематичне загартування організму тренує його пристосувальні механізми, сприяє підвищенню опірності до несприятливих умов, зокрема до метеорологічних чинників. Водночас систематичне загартування формує в організмі дитини умовний рефлекс на охолодження, а також врівноважує процеси в центральній нервовій системі, сприяє вдосконаленню її регулювальної функції.
Плавання передбачає поєднання загально розвивальних та спеціальних фізичних і плавальних вправ з невеликим або середнім навантаженням, плавання різними стилями, рухливі ігри та купання.Плавальна підготовка це частина педагогічного виховання. Дитині прищеплюється звичка до систематичних занять фізичними вправами, спортивними іграми, виховується самостійність, наполегливість, ініціатива. Регулярні заняття загартовувають організм дитині, іде адаптація до різних умов середовища, одночасно формуються уміння і навички самообслуговування.